lanjutan dari kisah ni. nak marah pun tak guna kan.... siapalah kita nak komplen banyak2... tak mendatangkan hasil berjuta2 untuk company pun, jadi bila buat aduan x de sapa pun nak amik pot.... agaknya kita kena jadi somebody2 barulah tm akan bagi response yang cepat kot. ni selepas sebulan masih tidak dibaiki, dan setelah beberapa kali bagi mesej yang mengatakan service has been restored yang menipu, so option yang ade potong jer la line tu kan...tarikh cut off line tu ialah 11/6.
13 jun terima sms, service dijangka beroperasi semula pada 15/6 tapi selepas tu terima sms lagi kata ada gangguan service dikawasan tu...line hantu kot yang masih di attend to it. tp yg sebenarnya mmg line pun dah potong.
sms 23 jun, their technical team still trying to restore the connection.... adekah pihak technical dan bahagian yg bagi info ni tak communicate... rasa nak ketawa pun ade dengan menda cam ni! x kuasa lah nak bagitau yg talian tu mmg dah x wujud, x kan nak call 100 yg cuma bercakap dengan mesin tu..... kak rose bukan robot!
dan tu diah!!!! hari ni dapat sms that the problem has been resolved. nak cakap apa ek?????? huh!
No comments:
Post a Comment