Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, April 12, 2011

Gantung kad dari Mas & Nieza

doves in the meeting.... harap satu hari nnti kita semua dapat jumpa spt dove ni kan....

salam dan selamat petang semua..... hari menggantung kad dari kawan2 yang menyambut 1st anniversary blog. terima kasih pada Mas Duniaku dan juga Nieza Our Journey Begins yang menyambut bloggersary pada hari yg hampir sama kerana member kad ini.... tahniah, sekejapan je dah setahun kan, semuga persahabatan yang terjalin dialam maya ini kan terus berkekalan selama-lamanya. Insyaallah. tidak seperti burung diatas tu yang sedang menghadiri perjumpaan, kita punya meeting cuma dialam cyber saja, namun kita seperti berada dalam kelompok yang sama... masak2, pot pet dan bertukar2 pendapat....

kad yg cantik dari Mas Duniaku. tahniah Mas

kad yg terbang dari jauh, Finland. tahniah dan terimakasih Nieza.

untuk Mas dan Nieza, semuga dengan 1st anniversary ni akan ada nnti 2nd, 3rd anni dan seterusnya...hingga bila2. teruskan berblogging dan sharekan apa saja yang dapat kita kongsikan disini.... tahniah sekali lagi.

4 comments:

Unknown said...

terima kasih kak rose cayang...haha suka baca celoteh kak Rose ni..burung2 dok berposing tu cantik jer..hehe...btw..baik kak akan dipatuhi segala nasihat akak...terima kasih sudi berkwn walaupun dialam cyber...rasa seronok dpt kenal ngan kak rose..semoga perkenalan kita dirahmati Allah selalu..:)

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Kak ros..why dont you masak sedap-sedap and panggil we all for meeting....boleh tak hi..hi..

Kak Rose said...

Nieza, he he he meeting macam burung...apala agaknya yg disok sek kan ya?

Kak Rose said...

Ros, masak takat untuk keluarga sendiri tu boleh la... nak jamu kengkawan agaknya dikedai je la... boleh gitu?