Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, April 16, 2011

Hari gantung kad

salam semua...... hari x masak, tp hari menggantung kad yg kak rose terima dari kawan2 yang baik ati.... terima kasih kerana ingat kat kak rose dan sangat hargai pemberian ini.... wah dah macam ucapan masa terima award lak kan.... dan dengan besar hati kak rose gantung kad ni kat rumah ya...

jambangan bunga yg cantik dari noorsafone.... terima kasih

dan kad salam kasih sayang dari kak Jee yg glamer.... mekasih jugak!

8 comments:

✿❤ IzanCraft ❤✿ said...

amboiii...kak rose kemain lg yer...jeless izan tau! :P

Kak Rose said...

izan, kawan2 bagi, kita gantung ler, bagi cantik lg rumah!

Wattie said...

Salam Rose,
Cantik bunga2 kat award tu....suka sy menengoknya.
Suka juga tengok jalinan warna roti jala kat bawah nun.

Adiwieyah said...

salam ziarah..comelnye kad2 tu..

Kak Sam said...

Terasa kemeriahannya.

Kak Rose said...

wattie, boleh la mencuba nnti roti jala tu...

Kak Rose said...

Adiwieah, tq datang ziarah. salam kenal gak!

Kak Rose said...

Sam. macam raya lak kan? meriah dengan kad!