Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, June 9, 2011

Jom makan buah

mangga apple yg diberi oleh jiran.... sangat crunchy dan manis.... terima kasih daun keladi pd malia... kalau ada nak la lagi! ishhhhh... x malu betul kan?

belimbing dan jambu madu yang dibli d rnr pagoh...nak cari blimbing madu tp ni je yg ada. so amek je la, tp x brapa manis...

campur2 ----> masam, manis dan masam manis! pilih mana combination yg berkenan dihati... jangan rebut2 ya...

9 comments:

suri solehah said...

salam kak rose..godaan apakah dipetang hari ini...

kasihredha said...

kakkkkkkk....huhu
tak kira nak berebut jugakkk :)

bintangjauh said...

Salam Kak Rose, mangga apple tu apa? Ratna tak tahu! Jambu air ke?
Walau pun entry kali ini berbuah-buahan namun tampak segar menarik selera bila di tatap kan, Kak Rose pandai bikin Ratna mengidam!!

Salam manis manis masam madu seperti campuran potongan buah-buahan Kak Rose hari ini.

Kak Rose said...

suri, jgn tengok lama2... nnti meleleh air liur baby taw... cepat2 g cari ...

Kak Rose said...

kasih, makan rebut2 ni lagi sedap kan...

Kak Rose said...

ratna, mangga yg bentuk macam apple jer... sangat crunchy n manis!

salam manis jugak buat ratna...

Puan Ros @ Tadika Sinaran Intelek said...

Salam kak rose lama tak jenguk sini.Hari ni buka gerai buah ke?

Nieza said...

kak Rose, nak jugakkk!! hmm sedapnya tgk buah-buah yg siap dipotong tu saya suka mkn buah tapi tak suka potong buah..haha malas tul kan nk mkn jer rajinnya..hehe

Wanieyra said...

Kak Rose, bestnya kalau dpt makan buah mcm tu, kita ni pemalas sikit nak potong buah, selalunya HB yg jadi mangsa....