Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, November 17, 2010

Juadah Aidil Adha

Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua umat Islam..... semuga segala usaha dan pengorbanan kita selama ini mendapat restu dah rahmat dari Allah yang maha berkuasa .... Amin. dan sempena menyambut hari mulia ini kak rose menyediakan sedikit juadah untuk hidangan tetamu yang datang tengahari tadi..... Alhamdullilah, berselera mereka makan...... nilah juadah yang kak rose sediakan, antaranya.....

nasi minyak asas......(kak rose selongkar rumah Ummi amik resepi, nnti kak rose tepek ya)

2 ekor ayam masak merah....

gulai kurma daging

jelatah...... resepi leh tengok sini....

kek pisang marble cokelat (malam raya godeh dapur hana curik resepi ni he he he)

dan antara tamu yang hadir tadi .... anak buah yang menyambut 5th birthday anaknya.... siap potong kek kat rumah nenek ya Danish..... muga Danish menjadi anak yang soleh kesayangan babah n mama dan jangan nakal2 ya....

Happy 5th birthday to Danish cayang.... hmmm.... muah muah.

8 comments:

deeTha H said...

Selamat hari raya idul adha, mbakyu....
selamat ulang tahun jg buat Danish :)

Kak Rose said...

Sama2 yo nduk n terima kasih.

HomeKreation said...

SAlam Aidil Adha Kak Rose. Wah, meriah nya kat sini siap sambut bday sekali. Along bawa sia tingkat utk kak rose sbb tadi tak sempat nak jemput masuk kakrose dah balik...

Sally said...

pergh..sedapnya..kalo tahu tadi pergi menapau jer..hheh:p

Kak Rose said...

Along, tima kasih bebanyak. balik sbb tunggu lama sangat depan pintu x bukak2!

Kak Rose said...

Sally.... he he he

TopsyTurvyMum said...

SEdapnya menu2 k rose..

Plan nak buat ni macam ni jugak semalam, tapi bila hari raya tu dah banyak makan nasi minyak..tukar menu lain pulak:)

Kak Rose said...

TTM, menu asal kak rose lontong n rendang... last minute abang kata nak nasi minyak plk...so bersilat jugak nak siapkan yg nih!

Ummi jgn marah kak rose selongkar dapur memalam cari resepi nasik minyak!