Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, November 28, 2010

Sarapan lempeng je!

salam dan selamat berhujung minggu semua.... tengah lepak2 bersama keluarga la agaknya ya.... sarapan apa pagi ni.... kak rose buat lempeng je untuk bekpes.... tp abang sorang je yang makan sbb kak rose bersarapan dengan oat dan susu yang sangat menjemukan itu.... nak buat pancake macam nor buat tu pisang nya pulak nan ado.... jadi buatlah lempeng kosong je, makan dengan sambal tumis. tp abang lebih prefer makan dengan jem... suka atilah asalkan sedap ditekak .....

lempeng yang guna susu cair, sedikit butter cairkan n no egg.... macam kata cik mat, sarapan orang kampung!

8 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Rose..pe kabar?pecal nie poberet anak dara atie!..lempeng klu cicah ngan sambal tumis mmg kenyang..xyah mkn nasi pon xperkan...

♥LOVE2COOK♥ said...

Love nak join sekali kak!! :D

cikmar said...

lempeng pun sedap...pancake melayu..hehe

miss minn said...

lama tak makan lempeng. duduk asrama macam ni lah..

Kak Rose said...

salam atie, pecal pebret kak rose gak... maklumlah jawa! ratah2 gitu jer

Kak Rose said...

Love, jom2 join sekali... sedap nih!

Kak Rose said...

cikmar, nak kasi nama glamer pun boleh jugak.

Kak Rose said...

miss minn, ala cian nyer.. nnti balik rumah soh mak buat ya?