Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, November 9, 2010

Kerana malas...

ya kerana malas nak masak lauk, jadilah dengan nasik goreng jer..... suma taruh dalam.... dah jadi hidangan lengkap kan! inilah penangan orang x berapa rajin tapi nak makan.... goreng nasik, potongkan salad, zucchini n tomato, tuang sos cili n mayonis.... dah siap!

dan makan dengan cendol ni..... ok tak? x kesahlah kan asalkan kenyang pewot sudahlah!

betul2 x de mood nak masak..... bang, malam ni nak makan apa ya?

12 comments:

moklong said...

huhhh... sedapnya cendol tu.

fara dean said...

salam kak..
malas2 pun ada set menu yg lengkap dgn cendol tu..sedapnyaaa cndol tu..

K.Nor said...

nk cendol aje dah la.. ais kurang ya.. hehe

Mimiey.. (^-^) said...

mls kak rose pn dh sgt sedap lengkap dgn salad, air cendol sume...rajin mst lagiii best...kak rose,nk nasi goreng jgk. nk lengkap cam kt ats tu....

Kak Rose said...

moklong, buat sendirik je cendol tu... bubuh apa saja tekak nak makan!

Kak Rose said...

fara, set lengkap owang males gitu!

Kak Rose said...

nor, boleh saja! gula kurang jugak kan?

Kak Rose said...

mimiey, ala potong2 taruk je dlm pinggan. dah siap... janji kenyang pewoooot!

kisahwanida said...

sedapnya cendol....... dah lama tak pekena cendol nie....

hana said...

kakk... aku mampir ki arep cendol! karo gowo bijih pearl sebijik..mengko gawe loket yo! aku tuku seng `tulen bang!`.. kekekeke

Kak Rose said...

kisahwanida, meh kak rose buatkan... x mahal segelas 2 hinggit jer. nak? cekik darah yek!

Kak Rose said...

hana, rene2... wah untung banget ki cendol tukar karo pearl 'tulen bang'...hehehe