Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, November 12, 2010

Coleslaw

eh! diet ke? lunch tayang coleslaw jer? x de nak diet mendiet bagai kalau ayam 1/4 ekor makan sorang kan.... tamak sungguh tang makan2 ni.... nak yang bahagian yang beso2 dan banyak isi jer... barulah pueh ati makan kan. buat coleslaw ni nak makan dengan ayam yang masih dalam oben lagi tu..... lambatnya nak dapat makan kan.... tunggu tayangan seterusnya.....eh eh ada sapa2 nak tengok ke tayangan kak rose ni?

kali ni barulah dapat kobis yang kaler pepel tu.... cantik kan bila ada kaler2 gitu. oh!... sendiri tekan lif nih....

9 comments:

anymz said...

ada la kakrose..kuar kan je entri baru berduyun2 peminat sampai bawak pinggan sorang satu.kakrose tu je yg kemut.masak ayam pun 1/4 ekor je.huhuhu

Yat Maria said...

akak..memang cantek & sihat lagik coleslaw tu..tapi yg palllliiiiing santek sekali setiap kali bukak blog akak adalah..tu pulut kuning arrr...ishhh geram arr tgk cam nak ngap jer :)

Yat Maria said...

huwaaaa... akak word verification, kita dapat beheol....huwaaaa...

Kak Rose said...

anymz, masa tu ayam masih dlm oben, dah masak pulak kena kasi abes dulu... takut anymz datang mintak kang!

Kak Rose said...

yat, sabo2... jangan ngap akak nyer header! tengok jer ya!

Kak Rose said...

Yat, tq tq... nak kena g sekolah blajo spelling nih!

Ayu Safieza said...

yehaaaaaaaaaaaaaaa......dinda dtg ni......lawooonyer header fulut kuning.......mmmm lama nak makan ni......coleslaw tuuuu emang ayu suke kak...menu siiiiiiiiiiiiiiiihat!!! Gud........

Kak Rose said...

Ayu, ya menu sihat.... tp kalau balun satu mangkuk besar kira sihat jugak ke?

cikmar said...

berseleranya tgk coleslaw ni