Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, January 11, 2011

Rojak buah

ini lah kerja SAHM (pinjam ayat LG) asik nak makan jer kan.... bila g bw nampak kat rumah orang semuanya sedap... mula ke dapur godek2 n makan. mula tu tengok rojak tauhu kat dapur hana tp sbb x de tauhu kak rose gantikan dengan buah jer semua..... tp cuma letak nenas, sengkuang dan timun jer.... mangga muda dan kedondong ada tp x suka masam.. so x letak. x kan nak letak oren n anggur bagai kan?

ni lah rojak buah seadanya.... janji dapat lepas kemaruk nak makan tu kira ok la kan.... kuah tu readymade kawan bagi punya..... sedap! edit gambo sambil ngap.... masa taip ni dah abes dah sepiring.... kuah n bahan ada banyak lagi.... sapa nak angkat kibod ya!

14 comments:

Lya Colours said...

petang2 pekena rojak buah mmg masyukkk

Kak Rose said...

eh... sedap pulak..

hana said...

nakkkkkkkkkk beso keyboard kite taw kakrose! Tak tau la klu tk nmpk!kekekeke

Mas said...

sedappnya rojakk...nak sikitt..

Kak Rose said...

hana, nampak. nampak dah.. meh nak antar bau... amik taw!

Kak Rose said...

mas, rojak seadanya untuk lepas nak makan jer....

izahdaut said...

nakkkk nakkk...best nyerrrrr... eee dah kecur dah tengok..angkat laptop skali ni kak..ayukk tercabut wayar dah ni...cepat kak sepinggan!!

Kak Rose said...

izah, sabo sabo.... cabut kebod tu kak rose x de nak ganti taw! meh amik bau.... jahat kan!

Nieza said...

kak rose, nak rojak sepinggan...kuah krojak tu kasi lebih yer...hehe terliur nengok rojak la pulak..

Kak Rose said...

Nieza.... nak hantar bau pun x sampai. jauh bebeno!

♥LOVE2COOK♥ said...

Telan air liur je tengok rojak buah tu kak!!! Uishhhh ;)

Kak Rose said...

Love. ok la tu tengok kat skrin jer...

Naz said...

Salam Kak Rose..

Sedap tu makan rojak buah..tp kalau rojak buah kena makan terus lepas buat kan.Kalau tak nanti air buah tu dah kuar..Kuah rojak tu dah tak likat lah kan..

Kak Rose said...

betul tu naz... tu yg buat sekali ngadap jer... kuah dan buah ada banyak, nnti len kali leh buat lagi!