Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, January 19, 2011

Beef lasagna

ari ni seharian bermalas2an sebab hb g outstation.... x de bz2 nak masak.... buat nasik goreng daging jer.... sejak jumpa resepi dari rumah AlongRoz tu mmmg selalu buat.... penyelamat masa2 malas nak masak lauk segala. yang penting rasanya sangat kena dengan kami anak beranak!

dan ni beef lasagna yang kak rose beli kat Lanai ari tu buat makan masa dinner semalam.... senang keja kan... just reheat and ready for dinner! busu memang suker benar dengan lasagna ni.... sampai bila ada leftover tengah malam pun dia panaskan dan makan! sooo full of beef n sooo cheesy too! x rugi beli sampai 2 pack, kami makan 3 beranak pun x abes tu yang tengah malam busu mengulang makan!

dinner semalam..... hmmm yummy yummy

mmg sedap.... len kali boleh bli lagi! so big portion yet sooo cheap!

terbalik.... nampak sooo thick kan, berlapis2 beefnya. nak? jangan ditanya dah abes!

7 comments:

Nieza said...

Salam Kak rose, wah sedapnya lasagna ni...lama tak buat ni...:)

Kak Rose said...

Nieza, kak rose bli jer... x pandai nak sendiri!

Mat Gebu said...

wahh..nak jugaaa.....

hana said...

aduh kakk.... lama tak meng`lasagna`... sedap sedappp! besok blikan kiter kak er... hihi

Kak Rose said...

Mat, ko tengok je mesti dah pandai nak wat sendirik!

Kak Rose said...

hana, kalau dekat leh kak rose blikan n anto! la ni anto bau je la ya!

Anonymous said...

salam kak

nampak sedap lasagna tu...beli kat mn? baper rm? nak g beli gak ;o)

thank you!