Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, June 27, 2012

Stok bekpes kanak2 riang....

tu dia banyaknya stok sarapan kanak2 riang (eh bujang da) dalam rumah ni.... hari2 nak bekpes dengan menda ni.... tp elok jugak sbb maknya senang keja x yah nak susah2 sediakan sarapan kan.... dasar mak yg pemalas, hari2 mak n ayah cuma bekpes roti bakar je, jadi anak pun naik jemu... so ni sebagai pengganti. dari kecik sampai dah bujang pun masih jugak nak bekpes dengan koko crunch ni. dan sementelah ada offer kena lah simpan stok.... cuma 10.99/kotak yg 500gm instead of 14.99 yg harga biasa tu... (ni la cara nak berjimat cermat kan....) ari tu bli 2 kotak dah abes pun, so ari ni tambah dia punya stok la untuk dia bekpes masa musim cuti semester ni.

makanlah sampai jemu nnti.... tapi entah bila la dia ni nak jemu dengan menda nih!

5 comments:

faa.rosli said...

bukn je kanak2 riang..budak2 besar riang pon suke mende ni..hihi

ibundo said...

orang tua pun suka ni rose..

Bicara Kak Noor said...

pendekata semuanya riang gumbira kalau dpt benda ni tak kira orang tua,muda or kanak2 hee

Uncle Lee said...

Hi Kak Rose, saya pun suka ni....
My breakfast disini cornflakes ke Shredded wheat or rice krispies....
You have a nice day and simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Kak Rose said...

faa, mmg betul sangat tu... tp mak ni x suka sbb manis sangat!

ibundo... terutamanya budak riang kat rumah ni.

Noor, yg betulnya x susah2 nak sediakan sarapan yg heavy2... senang keja!

Uncle Lee, wa! hari makan cereal jer ya.... patutlah awet muda.... he he he young in the heart.

keep smiling n be happy always!