Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, June 4, 2012

Fixed price?


salam pagi isnin semua.... saja nak kongsikan apa yg kak rose baca n paste kat sini nih.... what say you ibu bapa sekelian?..... buat anak bujang mama tu blaja elok2 dulu ya.... he he he

8 comments:

snuMun said...

kak ros, tgk chart ni wat kite ni risau..sbb menda cmni la yg wat ramai belia muda kita ni (tmasuk diri sendiri :P) lmbt nk kawen :|

kdg2 kite nk wat simple2..parents pun ok spend pe temampu..tp ade org2 lain yg suke tokok tambah cam "Eh, anak pmpuan sorg, wt la grand2"..

Haihhh :|

faa.rosli said...

takut ramai laa anak dara tua pas ni..org bujang takut nk meminang..huhu

Kak Rose said...

Mun, yg penting understanding... muga menda2 camni x de la jadi satu law pulak!
takut jugak anak bujang kak rose x mampu nak g meminang nnti... he he he

Kak Rose said...

faa... hmmm!

Miss Amateur Cook said...

wowww takut la orang nak masuk meminang kita macam ni nanti. heheh

Sari Yusa Ibrahim said...

yang dapat kurang tu boleh minta tunggakan tak??

HALAMANKU said...

Masyaallah akak.. takutnyer baca... kalau mampu kak.. kalau idok? takut byk wat maksiat bab nak kawen free ha ha ha astagfirullah.. he he he cam tu skali.. he he he

snuMun said...

sy ni pun kak risau gak..hrp2 parents sy tak demanding. even tak demanding pun nnt kot ade influence org2 lain...huhu..moga2 dipermudahkan la...aamiinn