Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, June 19, 2012

Bila malas nak masak nasi....

tu dia tajuk bagai x hengat! ada x kengkawan2 yg malas macam kak rose ni? makan nasi nak saja tp sangatlah malas nak masak.... ialah bila keseorangan dirumah makan lah apa saja yang paling mudah nak disediakan..... dan yang paling penting cepat je dapat ngap! x yah nak duk kat dapo lama2kan...mmg dasar pemalas! pas tu dapat ngadap komputer sambil ngap menda ni.... kawan2 suma jangan ikut macam kak rose ni ya.... x baik malas2 ya! kalau rajin petang nnti nak masak jugak sbb anak bujang nak balik, cuti semester sudah. agaknya pas ni hari2 kena rajin masak la kot?

lunch malas ari ni, fish cutlet yg kak rose potong kecik memanjang n goreng, buat coleslaw n potongkan salad+timun jepun+tomato n cicah dengan cili sos.... lunch ready! Alhamdullilah dah kenyang.... tp x tau lama mana boleh bertahan nih.... jangan pas ni g kodek dapur cari menda lain pulak dahlah!

3 comments:

Amie said...

lebih sedap ni dari nasi Rose....

Bicara Kak Noor said...

akak kalau nak makan sorang pun sama jugak ni cari je benda lain insyaallah kenyang tu Rose...puasa lagi boleh tahan kan...

lina_pg said...

kak rose..ni cuma malas nk masak nasi..tap rajin masak menda lain.Kalau saya malas masak nasi..tapau je terus hahaha..
sedapnya layan western sekali sekala..mesti budak2 suka