Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, June 10, 2012

Lunch at 4 pm

sangat la tajuk kan... cakap omputeh lagi!. pas tu bila nak merapu meraban lidah pun dah tergeliat jadi melayu balik.... nasib baik je x tercakap jawa! kalau tidak, nnti ada yg baca x kuor perkataan macam citer seniman bujang lapok tu... ni lah lunch orang malas yang masih x berapa sihat.... buatkan nasik goreng bodo2 untuk yang sihat dan makan dengan salad n potongan timun cicah mayonis n sos cili jer. senang keja tukang masak!

yg ni untuk tukang masak yg masih x berapa segar.... bubur nasik ayam yang sangat plain.... cuma ada halia, ayam dan sedikit pati ayam.... nor cili nor kicap or even daun bawang! cuma taburkan bawang goreng jer.... isi ayam tu malas nak siat2.... gedebak cenggitu jer masok molot hancur jugak kan.... betapa malasnya lah tukang masak ni kan....

3 comments:

faa.rosli said...

tu pon nmpak sdap..hehe

Liza said...

fuhhhh, menyelerakan sungguh...

Uncle Lee said...

Hi Kak Rose, sedap la ni lunch. That bubur looks delicious too.
Why makan lunch so late? Ini da makan petang, kan?
Or 'omputeh' chakap, 'high tea', ha ha.
You have a great week, Kak Rose.
Jangan lupa tu chilli merah lipstick. Simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Oh ya, semalam saya habis lambat posting 'ooops' saya, mata nak tutup, lupa masuk kan satu cherita tu Shania Twain....
You ada time tengok her cherita how she got married, again, ha ha.
Lee.