Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, October 26, 2010

Nak makan kenalah rajin

betul tu..... jangan malas malas.... nak makan kenalah rajin kedapur... godek apa yang ada dan tekak yang nak makan tu kena terima seadanya..... popia pun boleh.... inti sayur2 je.... carrot, sengkuang bawang n daging cincang.... boleh alas perut yang lapo.

bila dah siap goreng jadi rajin lak nak makan! x sempat tunggu sejuk dah kena ngap. rajin la tu kan....

8 comments:

Ayu Safieza said...

Assalamualaikum......org yang tak berapa rajin ni dah dtg............ada baki lagi tak kak rose? :)))) Ayu nak cikeeeeeeeet!!!!

hana said...

btol tuh kak! kite sangat setuju.. nak makan punyer pasal kenelah rajen! seketui kak.. hehe

Kak Rose said...

Ayu, sama2 x rajin ni camner?

Kak Rose said...

kalau lah nak makan tetiba ada je depan mata, alangkan bagusnya! aik? takut lak.

TopsyTurvyMum said...

Salam Kak Rose,
dah lama coti memasak naik lemak lak..
perut laparr tapi nak angkat punggung ke dapur malassss...hahaha

mintak ke kak rose je la popiah ni skett:)

Kak Rose said...

TTM, bagus jugak kalau malas masak ni dengan sarat malas jugak nak makan.... leh kurus taw!

Lin Rosly said...

Salam Kak Rose...Kat Sini Musim Hujan Pulak Tu...Kalau Makan Popia Ni Panas2 Sedappppppnya!

Kak Rose said...

Lin, ada lagi ni... prozen punya... ni akk rose antar goreng sendirik ya... makan sambil layan ujan turun... he he he