Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, October 13, 2010

Banana muffin lagi.....

salam dan selamat petang ya..... panas betul ari ni kan..... cuaca terik diluar tu membuatkan rasa yang sangat malas nak menupdate blog ni..... g blogwalking jer... nak tinggal jejak pun rasa x terdaya.... apa punya malas kan.... anyway muffin pisang ni buat semalam lagi cuma x tersangat malas nak letak kat sini sbb baru buat jer ari tu pun.... kira ni kali kedua buat muffin yang senang dan sedap nih..... dan buat yang ni pun untuk nak pulang pinggan jiran yang bagi nasi kerabu ari tu.... x elok lak kan k pulang pinggan kosong je, separuh lagi bagi kat jiran sebelah rumah.... rezeki derang la tu kan, harap anak2 derang suka....resepinya leh tengok kat sini yang kak rose amik dari rumah izahdaut... macih ya.

siap, sepiring untuk Cik Da dan satu lagi untuk Sal.

No comments: