Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, July 8, 2012

Serangan anak2.....

abang dengan fbnya dan adik pulak x abes2 tengok upin dan ipin

kali ke dua dalam masa seminggu rumah ni kena serang dek anak2 ni.... derang bertiga ni anak adik kak rose yg duk di cheras. abang dengan fbnya, siadik dengan upin n ipinnya dan abang chik dengan gamenya! habis lah mamanya, sepetang x dapat nak mengadap menda nih. sebenarnya tadi kami 2 keluarga g makan kat luar.... pegi pun kejap je, makan2 n terus balik. dan bila masuk je dalam rumah terus terpa sorang satu.... hinggalah dah puas main barulah boleh bergerak bila abah derang ni ajak balik! budak2 zaman sekarang kan....

abang chik chop dulu komputer ayah.... banyak game katanya!

lepas makan2 tadi sempat lagi tapau bubur biji nangka ni.... nampak sedap..... tapi yang buat sendiri tu rasanya lagi sedap kot....

1 comment:

Uncle Lee said...

Hi Kak Rose, nice pics of your kids having fun at their computers. Look like they both very engrossed too.
I love your bubur bigi nangka.
I have not eaten this more than 30 years!
Looks really delicious!
I love it with ice, ha ha.
Have a great week, stay beautiful.
Lee.