Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, July 8, 2012

Cerita semalam punya!

salam hari minggu semua....ari ni kak rose nak pot pet pasal kenduri semalam.... rasa dah sangat malas nak buat entry tentang kenduri ni, tp untuk tatapan sendiri dikemudian hari baiklah buat jugak kan.... ada jugak nnti anak cucu dapat tengok kenduri perkahwinan depa yg nenek dia dok pegi! sebenarnya ni adalah majlis perkahwinan anak buah, dan buat pun dekat jer kat dewan taman seni islam dekat dengan mesjid negeri kat shah alam ni.... so harusla kena pegikan! semuga ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat.... tahniah buat pengantin dan jugak buat keluarga kak norsinah kerana mendapat ahli baru.

my mokcik n sepupu berposing kat banner majlis tu....

the birde n bride groom di meja makan selepas majlis persandingan.

my pokcik n mokcik bersama bride's parents

buah tangan yang sangat sempoi.... ferero rocher

3 comments:

Asyifa Mustaffa said...

sempoi2 pun...buahtangan tu...bole tahan gak tu...:)

Kak Sam said...

1st time tengok buah tangan cam gitu. memang sempoi.

Sari Yusa Ibrahim said...

saya suka ferero rocher!! Terbaekklah!

Selamat Pengantin Baru untuk mempelai, semoga bercinta hingga ke syurga..