Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, July 28, 2012

Jangan tergoda ya....

Salam dan selamat petang semua... juadah apa agaknya untuk berbuka puasa petang ni? cuaca yang sangat panas berbahang kat luar dan dalam rumah membuatkan minuman yang sejuk2 cenggini memang jadi idaman... dan cendol ni kak rose buat petang semalam.... sangatlah nyaman dapat menghirup cendol ni... tp tu la kalau ada ais yang sagat tu lagi ngam kan... walaupun ada cendol tp minuman panas tetaplah ada.... jarang berbuka dengan minuman sejuk sebenarnya! hari ni x tau lagi nak masak apa.... hishhhh!!!

nak resepi cendol?..... ada tepek kat sini

9 comments:

Incik Puan Ubirebus said...

sedapnye cndol cjuk..nk2 lagi cuace pns cmni..hmmmmm..

Bicara Kak Noor said...

dah tergoda lah nak buat cemana ni ??terliur sesangat hehe

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Kak Rose, memang jeles...tak payah cerita le...

Amie said...

I dah tergoda ni... tolonggg!

Kak Rose said...

Puan Ubirebus, buat sendiri, boleh simpan... bila2 nak makan dah ada!

Kak Rose said...

Noor.... sabo, sabo tunggu nnti time bukak posa ya!

Kak Rose said...

Puan Ros, x per boleh buat sendiri ... x pun g bli je!

Kak Rose said...

Amie, x dapek nak nolong... kalau dekat leh la kak rose bagi segelas!

yopkidai said...

mai secawan.....hepi ramadan kak rose