Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, November 27, 2011

Salam Maal Hijrah 1433H

Asalamualaikum dan Salam Maal Hijrah 1433H buat kawan2 semua.... cepatnya masa berlalu dan kini kita telah memasuki tahun baru Hijrah... semuga hijrah kali ini akan membawa seribu kebaikan buat kita semua dan semuga tahun ini akan lebih baik dari yang sebelum2nya... Alhamdulillah seribu Rahmat diberikan kita waktu dan kesempatan untuk menyambut tahun baru dan menjalani hari2 yang mendatang, Insyaallah.

maaf bebanyak kepada kawan2 yang datang kat rumah kak rose ni yg tidak berjenguk sejak tiga hari lalu.... tp x la sampai bersawang harapnya, walaupun pancake tu dah lama basi.... sebenarnya kak rose kurang sihat sejak 3 hari lepas... biasalah bila kawan tu datang... dan datang bersama dengan packagenya.... padahal kak rose x pernah alami sakit yg cam ni, macam nak patah pinggang rasanya.... x larat nak duduk, apa lagi nak ngadap pc....tp Alhamdullilah sekarang dah beransur elok lepas kena 2 jab! mula tu tahan jugak ingat boleh hilang sakit tu, tp bila dah menjelang petang x elok jugak... berarak la g doktor.... tu dia 2 cucuk sekali dia bagi! adoyaiiiii!!! pada kawan2 yang datang, nnti kak rose akan balas kunjungan bila dah betul2 boleh duk ngadap pc lama2 ya...

4 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam Maal hijrah kak ros.Memang sekarang musim sakit.Ros demam dan batu++ sejak 2 minggu lepas sampai hari ni.

tun_telani said...

Salam Maal Hijrah kak rose.. semoga sihat selalu =)

JaSSNaNi said...

salam maal hijrah buat kak rose..

semoga kak rose cepat sembuh dah sihat seperti biasa.. insyaALLAH.. :)
sabar ye kak. makan ubat tu, jangan degil2 tau.. :) ehehe

Anonymous said...

Salam wahai Kak Rose juga selamat menyambut kedatangan tahun baru (Islamic new year) bagi semua ummat muslimin yakni awal Muharram Maal Hijrah yang mulia ini semoga Kak Rose cepat pulih dan sembuh sepenuhnya, banyakkan rehat ya ... dan diberkati kesejahteraan disepanjang perjalanan harian seterusnya dengan bermulanya tahun baru ini.

Salam manis manis madu.