Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, November 16, 2011

Brunch?

salam dan selamat petang..... dah menjelang petang hari baru nak ada masa nak wat post brunch kak rose ni.... ya la kalau sarapan dah dekat pukul 12... jadinya sekali dengan lunch kan... so amik terus yang heavy.... x kisahla nak makan apa janji kenyang perut kan.... dah getar dek lapo punya pasal, terus teringat burger patties ni....

balik dari brisk walk pepagi tu terjumpa pulak dengan kawan,s lah bersembang bagai x hengat, dia ajak g rumah tuk bekpes makan nasik lemak katanya, tp kan x kan kak rose nak g dengan basah peluh2 gitu kan.... so sembang2 je la kat depan rumah sampailah perut pun dah keroncong lapo! so balik rumah terus buat burger sempoi ni.... lapo pun sempat lagi nak snap gambo sbb nak tepek kat sini apa yg kak rose makan.... menu sihat dah terbang melayang entah kemana!

Alhamdullilah, kenyang perut dengan burger sempoi dan segelas susu omega!

7 comments:

cik cek said...

Menu sihat yg sedap dan mengenyangkan ...kan Kak Rose...kechurla pulak...sebab lum makan ape2 pun tengahari ni...hu hu hu....laponya....

tun_telani said...

rajin kak rose briskwalk.. tun exercise yg dh terbang ke laut.. huhu... ptg ni nk gi panjat tangki air besar blkg umah ni lah.. dh lama betul la tun x makan burger.. sejak duk sarawak ni rasa2nya x pernah lg ada burger dlm fridge tu. kalau mkn burger pun, mkn zinger burger kepci. hehe

Farisha Husna said...

sedap sedap sedap :p mwehehe

Kak Rose said...

cik cek, bila tinggal sorang je dirumah, senang nak melayan tekak ni... apa yg ada sapu jer! asal kenyang!

Kak Rose said...

tun, jom join kak rose brisk walk... ok jugaklah boleh kuor peloh...

teperanjat kak rose tun nak panjat tangki air... nasib baik kepala ni bole compute balik... oh.... kawasan tangki air! saspen gak td!

Kak Rose said...

icha, x nak bekpes pun abes gak sepiring tu kan? he he he

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Rose...Ohhh terguda saya tgk set roti ni..Kalau saya ni harus buh mayonis dan sos nya lebih....sedapppppp....

Kiranya ni bekpes lewatlah yaaaa kak