Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, December 3, 2010

Apaan ini dong?

salam dihari Jumaat yang mulia ini.... dan diawal pagi ini kak rose menerima satu sms yang kayak gini..... (tetiba boleh cakap indon) coba baca itu diatas.... benerkah? sudah berapa kali kamu mengantar sms yang begini dan sudah berapa kali juga kena carutzzzz tapi masih x serik2... apakah kamu mahu aku terus saja merepot pada pak polosi.... supaya lain kali kamu tidak akan mengantar sms yang kayak gini lagi..... gue tidak mau itu uang.... cuma jangan ganggu no telpon gue lagi.

adakah kawan diluar sana pernah terima message yang sebegini.... apakah tindakan yang perlu kita lakukan dan bagaimana nak mengelakkan penipuan yang sebegini.... or just ignore it? bagi kak rose x usah dilayan sms yang seperti ini!

tengok tu no. sender... gi mana mau dipanggil itu nomor... capek gue mikirin!
ingatan kepada sender..... jangan lah buat keja yang x berpekdah, keja nak menipu jer!

4 comments:

LinRosLy said...

Salam...

Kak Rose Ada Masuk Peraduan Power Root Ke? Kalau Ada Mungkin Rezeki Kak Rose...Tetapi...
Kalau Tak Ada Masuk Peraduan Tu...Abaikan Jer...Lin Pun Pernah Dapat...Itu Adalah Satu Penipuan!

Kak Rose said...

Salam lin, x de nyaer dari power root tu, tengok no sender tu kan dari Indon! mmg tipu punya!

K.Nor said...

mmg satu penipuan tu
biasanya mamat indon wat kerja gitu berdasarkan pd banyak kes dah
aritu hb nor pun kena gak
tp tak layan pun :)

hana said...

de'e mikir kita goblok gak'e kok eneng menang ribu riban anto gune sms! huh! bener2 nipu! pengor! hahaaa