Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, May 30, 2012

Berhati2 bila menulis.....

Black day for internet user....

saja nak share menda ni baru akan dilaksanakan pada June 1st 2012.... peringatan buat diri sendiri jugak agar berhati2 bila menulis dan juga memberikan sesiapa saja yang menggunakan komputer dirumah.... kita kena bertanggungjawap dengan apa saja yg ditulis oleh orang lain dalam akaun kita... aka dalam ruangan komen pun!

“In other words, I am responsible for anything posted on my website and the burden is on me to prove my innocence, not on the prosecution to prove my guilt”.

so berhati2 bila menulis... sama kita jaga bahasa agar tidak timbul masaalah nnti kan...

24 comments:

Amie said...

Terima kasih atas perkongsian peringatan ini Rose.

Chah said...

tq tolong remindkan diriku yg selalu alpa ini...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Terima kasih info peringatan ini Rose, kadang-kadang kita tersasul juga apa yang kita tuliskan. Kena berhati-hati lepas ni utk menulis...

Kesuma Angsana said...

tq info ini.... dah follow u

snuMun said...

tq kak ^__^v

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ituew la khen
sekarang ni satu donia leh baca apa yg kiter tulis

Bicara Kak Noor said...

terimakaish Rose ingatkan kak Noor yg selalu ja terlupa dan selalu kurang ilmu ni insyaAllah akan dibaiki dan lebih berhemah dimasa skrg dan bila2 pun..

Kak Rose said...

Aimie, sama2 ya.

Kak Rose said...

Chah, untuk peringatan diri sendiri jugak sebenarnya....

Kak Rose said...

Nur Hayati... tu la kan, kita ni bila terasa nak coretkan sesuatu kadang2 x perpk menda tu boleh sakitkan hati orang lain....

Kak Rose said...

Kesuma, sama n tq jugak

Kak Rose said...

Mun, sama2 kita kongsi info.

Kak Rose said...

Lady ayu... tu la yg kena beringat2 bila nak menulis... takut2 gurau pun dianggap serius... dah jadi masaalah kan?

Kak Rose said...

Noor, sama2 lah kita beringat2... dunia info tanpa sempadan ni kita guna sebaiknya!

kak ina kl said...

terima kasih sudi bagi info

Kengkawan said...

gud info kak.
thanx

tun_telani said...

tq for sharing kak rose =)

HALAMANKU said...

sesama mengingatkan tqvm kak rose.. dengan mengingati kita juga akan sentiasa beringat..

Qasey Honey said...

asslm Kak Rose...tq bkongsi info ni...

Kak Rose said...

kak ina, sama kita berpesan2...

Kak Rose said...

Kengkawan... sama2

Kak Rose said...

tun, sama2... kadang2 jadi takut nak menaip.... takut disalah erti...

Kak Rose said...

Erma, sama2 kita berpesan2 ya... muga x terjadi yg x diingini!

Kak Rose said...

Wasalam QH, sama kita ya.