Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, March 27, 2012

Masih membz kan diri...

siap dah ikat reben ni, 2500pcs... huh, lecur2 jari keras ku!

salam dan selamat pagi semua..... kenapalah sekarang ni sangat lah malas nak g briskwalk. bila stop je sangat liat nak mulakan balik.... nak bukak treadmill tu pun lagi la malas.... adoyai!!!! dan satu lagi sbb nak siapkan keja membzkan diri ni.... alasan apakah? sebenarnya x pandai pun nak buat munger2 ni suma, tp kan kawan ni nak sangat mintak tolong, so buat je la mana2 yg boleh ditolong.....

isikan manik dan kelopak pada dawai berambu2 ni sebanyak 3400 pcs.... boleh juling bijik mata!

dan ni lunch semalam, makaroni goreng yang ditaja oleh kawan yg bz buat bunga telor tu.... mekasih ya. boleh la kak rose concentrate buat keja tu suma..... harap2 boleh siap pada waktunya.

2 comments:

izahdaut said...

wahhh dalam diam rupanya kak rose ni berseni orang nyer.. saya suke main ulit menda2 bunga kecik2 ni.. ;-)

zila 4ever said...

salam kak rose.
wahh cantik..sy pun suka gubah2 bunga nie..:)