Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, December 31, 2011

Welcome 2012

Selamat menyambut tahun baru 2012 kepada semua kengkawan... semuga tahun yang bakal mendatang ni akan lebih membuat kita semua menjadi yang lebih baik dari tahun2 sebelumnya. diberikan kesihatan yang baik dan diRahmatinya selalu... Amin

Goodbye 2011 dan welcome 2012

11 comments:

Azlita Aziz said...

Salam Kak Rose
Selamat Tahun Baru 2012 buat kak Ros dan keluarga
semoga tahun ini memberikan lebih kebahagiaan, di murahkan rezeki.. hidup sentiasa dalam keberkatan dan di limpahi rahmat..

HomeKreation said...

Aslmkm KakRose cayang. Slmt Thn Baru 2012 & semuga sukses2 & gembira.

JaSSNaNi said...

SELAMAT BERADA DI TAHUN 2012.. khas buat kak rose dan keluarga.. :) semoga azam tahun lepas dan tercapai, dan azam tahun baru di capai..

Kak Rose said...

Ita, terima kasih dan selamat tahun baru jugak buat ita sekeluarga...Amin.

Kak Rose said...

Sama2 Along... begitulah hendaknya ya...

Kak Rose said...

Nani, terima kasih dan sama juga nuat nani dan keluarga.... perbaiki usaha agar ia akan lebih baik dari tahun yg telah kita tinggalkan.

Unknown said...

Assalam Kak Rose, Salam Tahun Baru buat kak Rose sekeluarga. semoga thn baru ni lbh baik dr thn sebelumnya..insyaAllah:)

Kak Rose said...

Nieza, sama lah kita.... berazam untuk menjadi yg lebih baik dari sebelum2nya...

♥MAMASYAZA♥ said...

selamat tahun baru jugak dari kami sekeluarga, semoga tahun ini membawa seribu kebaikan dan kebahagiaan buat kita semua. amin

Kak Rose said...

Mamasyaza, begitulah hendaknya!

Bintangjauh said...

Salam Kak Rose, dari jauh nun dihujung dunia Ratna sampaikan ucapan ini, Selamat Tahun Baru 2012, semoga apa jua harapan-niat akan dipermudahkan olehNya, dan tetapkan Kak Rose akan terus senantiasa kelakar bagai digeletek bikin kan awal pagi Ratna tersenyum manis umpama madu!

Salam manis manis madu dari Ratna sekeluarga.