Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, December 27, 2011

He is 19 today.

Busu diusia 3 tahun.....

Asalamualaikum dan selamat pagi semua.... hari yang sangat bermakna buat kami sekeluarga terutama buat anak yang menyambut harijadi yg ke 19... walaupun tidak mengadakan sambutan cukuplah dengan doa dari mama dan ayah agar busu sentiasa diberikan Rahmat didalam lindunganNya.....diberikan ketenangan hati dan akal yang terang dalam menghadapi semua yang mendatang. dan harapan mama n ayah agar menjadi seorang anak yang soleh dan berjasa pada orang tua. Insyaallah.

semasa umur 4 tahun di Brussels... nak balik dah ni.
anak ayah... 6 tahun diBangkok

berehat sekejap di perhentian R&R lebuhraya Grik. dalam perjalanan balik dari rumah Mok

and he is now....di UTeM Melaka. Happy 19th birthday to Busu.... it is not just a year older but a year better. May Allah shower you with many blessing on this special day and in a years to come. Insyaallah

13 comments:

Liza said...

Hepi Besday Busu...semoga menjadi anak yg soleh dan sentiasa berada di dlm lindunganNya...Aminnn

Ayu Safieza @ Humaira' said...

Yey, a year better....

He grows to be such a nice looking one...:) Semoga Busu menjadi anak yg soleh, amen....

Bertuah kak Rose, anak2 dah besaaaaaaaaar!!!

cik cek said...

Hpy besday Busu...beso dah anak mak dan ayah...semuga cemerlang selalu...dan menjadi anak yang soleh....

Kak Rose said...

Liza, tima kasih dan Aminnnn.

Kak Rose said...

Ayu, harap2 gitulah hendaknya.... ya, anak dah besar dan mama pun dah tuttttt... he he he

Kak Rose said...

cik cek, terima kasih dan itulah harapan semua ibu bapa kan.

bintangjauh said...

Salam Kak Rose, buat Busu Joyeux Anniversaire semoga tahun yang berikutnya dipenuhi dengan perjalanan kejayaan yang cemerlang sekali.

Kak Rose ... photos semasa Busu anak kecil riang ceria begitu menyentuh rasa perasaan .. siang malam bersilih-ganti ke-bulan dan seterusnya ke-tahun, kini sudah berdiri tinggi gagah handsome menjadi harapan juga buah hati yang satu bagi Kak Rose dan suami, semoga apa sahaja yang terbaik yang selama ini di-doa-niat kepadaNya akan diperkenankan.

Salam manis manis madu.

Nieza said...

Assalam Kak Rose, happy birthday buat Busu semoga berjaya dunia akhirat..insyaAllah:)

azieazah said...

BUSU ni anak bongsu Kak Rose ker?

Sudah 19 tahun ya? Sama age dgn anak ke-2 saya.

Semoga BUSU diberikan sejahtera, terus menjadi anak yang cemerlang.

Kak Rose said...

Ratna, begitu cepatnya masa berlalu kan... rasa macam baru semalam melayan dia yg masih baby... ari ni dah besar panjang dia!

terima kasih dan Amin atas doa ratna

Kak Rose said...

Nieza, mudah2an... begitulah harapan mama n ayahnya!

Kak Rose said...

Azie, terima kasih. yang sulung n bungsu jugak. the only!

khairiah khaizu said...

Kat UTEM?..dekat umah saya tu...mcm tu kak rose mesti selalu dtg melaka kn..Nanti jgn lupa dtg mandi manda di Taman Tema Ayer Keroh (belakang McD je)...tempat tu baru lg...promosi nie tau..hihi