Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, December 14, 2011

Agak2 kenyang x?

lunch ari ni.... tempura nugget, fries n salad cicah ngan cili sos n mayonis.... banyak ni agak2 kenyang x? sambil menaip sambil menyuap... dah nak abes sepinggan ni tp rasa2 macam x cukup jer.... apa punya pelahap la kan? ada antukah dalam perot tolong makan sama? ishhh!!! jangan cakap pasal tu, dok sorang2 ni manyak takut oooo....adakah kena masak nasik jugak? oh tidak! tidak lah rajin nak wat tp kalau ada pasti ngap jugak!

harap2 kenyang la sampai petang nnti.... pas tu pk nak wat apa lak untuk minum petang n malam nnti. camner la nak kasi jarum penimbang tu kasi reversed sikit kalau asik pk pasal makan jer kan? sendiri mau ingat la kan.... Oh! Alhamdullilah, kenyang sudah!

9 comments:

NenetPenne (NP) said...

agak2 kang cari nasi jugak kot

Kak Rose said...

NenetPenne, harap2 tidak la... tp sapa tau kan, kalau2 perot ni nak nasik jugak!

Nieza said...

sedapnya tgk menu kak Rose ni..saya jarang mkn nasi tapi jarum penimbang gerak ke kanan juga kak..cam ner tu?..hehe

tun_telani said...

kak rose.. kalau tun, ni wat snacking je.. hehe

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...

Rasanya cukup until teatime kot...hehehe! Nak join kak :)

Kak Rose said...

Nieza, meh kita salahkan jarum penimbang tu!

Kak Rose said...

tun, sudahnya x terhabis pun!

Kak Rose said...

Love, kenyang sampai petang... tp malam dah nak cari yg lain lak!

liza said...

jgn tanya kenyang ke tak? kena terus jawab kenyanggggg sampai besok....hihihihi