Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, December 16, 2011

Jalan jalan cuci mata...

kisah jalan2 cuci mata semalam..... boringkan bila duk rumah sorang2, penat dah seharian duk ngadap komputer jer.... dan untuk menghilangkan keboringan tu seharusnya g jenjalan cuci mata, biarpun poket separuh kosong janji dapat melepaskan hajat nak ronda2 sambil cuci mata - seronok dapat tengok kemeriahan deko sana sini dengan pokok krismas yg cantik2 tu....

merata2 ada pokok krismas yang dihias cantik dengan lampu lip lap lagik...

kat depan mekdonel ada deko cantik ni. siap ada kosi tuk sapa2 nak amik gambo. eh! betul ke?

sambil cuci mata ada jugak menda nak rembat.... bukan tuk sendiri, tp tuk orang tukang kasi duit sbb hari ni adalah birthday dia.... happy birthday bang, semuga diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan dan semuga segala amalan baik akan diterima olehNya. Amin

swiss polo backpack untuk gantikan yg dah londeh tu....

yg ni baru tuan blog punya.... mana boleh x dapatkan sesuatu kan....

2 comments:

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Singgah Kak Rose...lama tak jalan2...ni dah senang...saya singgah....apa khabar////

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

kak Rose cuci mata ke cuci purse tu????