Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, July 27, 2010

Gulai nenas dengan ikan masin

salam semua..... ari ni baru nak dapat up-date rumah ni .... pagi ahad tu kami sekeluarga balik kampung di Johor sebab rumah mak buat kenduri arwah dan yasinan sempena menyambut bulan ramadhan yang akan tiba... dapat jugak makan nasi ambang dan terlupa segala diet yang dah diamalkan selama sebulan tu....dan semalam baru balik dan bila dah penat tu malas je nak menghupdate nya.... ada bukak dan g jenjalan tapi x tinggal jejak pun....

ok ari ni kak rose masak lemak cili api nenas dengan ikan sepat masin.... jarang sangat makan ikan masin yang ni.... tp terasa nak makan pulak kali ni so belilah 4 ekor dan buat gulai ni.... ok ... not bad jugak.... sendiri masak dan sendiri makan jadi kenalah kata ok kan.... resepi pun main belasah jer.... seperti yang selalu kak rose masak lemak cili api....style negeri 9... x de bawang segala.... betul ke wahai orang2 nogori?.... maaflah kalau tersilap ya....

buat jugak udang salut tepung ni.... at last meratah je udang ni.... cicah dengan cili sos pun sedap.... resepinya dulu dah penah tepek boleh tengok kat sini dan amik dari rumah hana yang kat Jepun tu... macih ya.... sedap dan dah banyak kali buat pun....

1 comment:

Anonymous said...

If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.