Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, July 31, 2010

Pulut n rendang ayam

salam semua.... hari ni pepagi lagi dah g hantar busu ke perhentian bas Jalan Duta untuk balik ke Pendang..... yang dekat ada tapi d sebabkan nak naik dengan kawan2 terpaksalah naik di Jalan Duta tu.... nasib baik hari sabtu, x de la jem sangat.... tp nak parking punyalah susah... sepanjang jalan ke stesen tu dah dipenuhi oleh keta dikiri kanan jalan.... apa pun Alhamdullilah.... busu dah pun selamat ke Pendang..... dan untuk dinner malam semalam kak rose masak pulut ni makan dengan rendang ayam.... seronok tengok busu berselera makan.... habis di kejakan pulut dan rendang tu.... suker sangat bila mama masak dan anak suka nak makan, kan.... tima kasih pada penyumbang resepi rendang yang sedap tu.... Amy n hana, tq sooo much.... nanti len kali leh wat lagi rendang gaya cenggini.

so.... rendang yang sedap dan pulut ni dah abes ya.... sedap, x rugi mencuba.

dan ni pulak untuk sarapan busu pagi tadi..... gorengkan karipap, vadai dan juga tempura.... semua makanan kesukaan busu..... nanti mama masak lagi bila busu balik nak raya nanti ya.... sebulan je lagi.... belajar elok2.... pesanan dari mama ngan ayah yang x pernah abessss....

1 comment:

Anonymous said...

If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.