Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, May 8, 2013

Dusunku berbuah lagi....

 tu diah, baru balik dari dusun di subang jaya.... actually bli buah ni masa balik dari membuang undi (actually x buang pun undi tu, cuma g mengundi jer n dapatkan kaler biru kat jari yang x kekal tu....) mmg letih berbaris dalam panas terik pagi masa nak mengundi tu, so pas tu nak g cari cendol subang untuk basahkan tekak, tp terawal la pulak... gerai cendol kat ss15 tu pun x bukak lagi.... terus lah g dusun buah2 ni... amik apa yang patut untuk stok...masa mmbeli mmg tamak, suma nak amik!

so hari2 adalah stok buah yang nak dingap... tu pun kalau rajin nak motongnya, kalau tidak amik sebiji terus kekah jer! dasar pemalas kan?

4 comments:

Ema Rie said...

salam singgah... jemput ke sini... http://emashaklee.blogspot.com/

FB : https://www.facebook.com/MummyMa.DaddyRie.Shine




Aziela said...

Seronoknyaa saya tengok kemeriahan buah2 Kak Ros nie. Dah lama saya tak shopping buah2.

Bella Isabella said...

kak ros....durian ade x? hehehehe

Bbwana adienia said...

salam kak rose..

makan buah segar macam ni memang bagus..