Lanai Kijang

Lanai Kijang

Thursday, July 7, 2011

Buah saja...

aik! buah saja, nasik2 tak de? (pinjam ayat si ajis dalam pendekar bujang lapuk....) dayet ker?.... x de lah.... disebabkan malas nak masak, lunch pun tapau jer. so kak rose idang buah2 je untuk sapa yang singgah kat rumah kak rose ni... banyak ni, jangan rebut2 tau...... orange, red n green apple, pear, fragrant pear dan kiwi fruits.... bekalan untuk seminggu!

stoberi pun ada gak.... fresh lagi.... masa bli tadi baru kuor dari kotak, tp x rasa lg masam ke manis? harap2 manislah kan untuk menceriakan hidup ini...

11 comments:

ady said...

as-salam
banyaknye buah...berapa hari blh habis buah2 ni..banyak2 buah ady suka buah kiwi..sebiji buah kiwi juga mengandungi 17 kali lebih banyak Vitamin C berbanding epal,2 kali lebih banyak dari oren. ...ni yg ady tahu aje..

Mas said...

hmm.....mas suka buah....
ambik sebiji yerk kak..

Cendana Kasih said...

samekom... bestnyer kalo dok sebelah umah akak ni..saya suka makan buah..skang ni dh tak buat Artkins diet tu dah, dan ganti dengan makan buah2 plak...

saya amik stoberi 2 bijik dan kiwi tu sebijik yer..hehehe

Cheq Sue said...

kak rose... nak kiwi tu...

Ayu Safieza @ Humaira' said...

Assalamualaikumwbh.....kak rose.......bak sini buah yg kaler merah tu...nak celup coklat......segar bugaaar nyer.....:)

Kak Rose said...

ady, kejap jeer abes.... stok seminggu konon tp belum habis minggu buah dah abes dulu!

Kak Rose said...

Mas, sebijik je tau... kedekut kan?

Kak Rose said...

Noorma, maintenance phase lah ya sekarang ni? keep it up! kak rose semua belasah je sekarang ni...atkin pun dah tah kemana!

Kak Rose said...

Cheq Sue... jauh lak nak campak ke sana....

Kak Rose said...

Ayu, tu la nasib baik ari ni... jumpa yg fresh. baru kuor dari kotak lg... amik kat skrin je ya!

cik cek said...

Kak Rose...

Segar bugar buah2an ni...tgk strawberry tu kechurnya....:)