Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, November 5, 2014

WW: pecal suka suki

 sayur suka suki untuk kuah pecal ni.....

 asalkan jangan kempunan sudah.....

ni lah yang buat sangat terasa nak makan pecal tu.... pasar tani mari!

6 comments:

sud@is said...

best2 nampak, salad ni boleh la masuk daun2 kesukaan ya...

Kakzakie said...

Ini feveret keluarga kakak ni. Kuah dah ada, apa sayur pun boleh aje letak.

Kak Rose said...

sud@is... boleh jer, tapi masih nak jugak sayur2 yg ori untuk kuah pecal nih!

Kak Rose said...

Kakzakie, tu la bila dah kemaruk nak makan, apa2 sayur pun boleh kan?

Bicara Kak Noor said...

sedapnya kakrose, i like pecal tambah sotong wallah best ni

huda said...

sedapnya pecal, skrg ni tengah pantang so tgk gambo jela, nak makan pun mak ckp lepas setahun..huwaaa...