Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, March 13, 2013

WW: cari benda tersembunyi...

nasi lemak ikan masin di teluk kemang.... ada nampak itu ikan masin kah? he he he....

14 comments:

cik dah faridah said...

alahai secoet je ikan masin..ini nasi lemak smbal timun jer

Gee® said...

ok la tu...hehehe

Ema Rie said...

terliur la tengok nasi lemak atas daun pisang nieh... lama x makan...

KuNanGKuNanG said...

alahai keciknye..sekali ngap je ikan masin tu...

Delima Zamrud said...

Ader tu nampak tulang ikan masin je hehehhe xsepadan tul ngan nasi lemak dia :)...

Kak Rose said...

cik faridah, dah lah secoet, ekor je lak tu!

Kak Rose said...

Gee, nama kan main, nasik lemak ikan masin...

Kak Rose said...

Ema, nasik nya so so jer tp sbb dek daun pisang tu ok la jugak!

Kak Rose said...

Kunang2, x dapek nak ngap, ekor je pun!

Kak Rose said...

Delima, tulang n ekor jer... ingatkan dia salah letak, tp bila bukak lg satu mmg sebeso itu lah ikan masinnya! adeiiii!!!

Uncle Lee said...

Hello Kak Rose, ini la sedap best! I suka salt fish with rice.
Agak2 nya I boleh boleh lichin dua packets.
Kechik tu ikan masin? Apa ikan tu?
Bukan ikan sepat masin?
Pedas tidak?
Have a nice day.
Lee.

Marsita yahya said...

ikan tu memang kecik ke atau dah habis kena ngap?

Kak Rose said...

Uncle Lee, nasi so so aje. kalau masak sendiri lg best kan..

Kak Rose said...

Marsita, mmg kecik cam tu la. ingatkan derang tersalah taruk, tp bila bukak satu bungkus lagi, lagi la kecik ikan masin dia...

ha ha ha nasik lemak ikan masin sangat la!