Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, January 16, 2013

WW: mari membaca...

banyak yang boleh dipelajari dari buku ni... tp x abes baca lagi.....

5 comments:

azieazah said...

Dato’ Ismail Kamus ni dengar khabar dah tak boleh berceramah di tv. Eloklah ada keluar buku, so boleh terus berdakwah.

Kak Rose said...

Azie, Alhamdullilah, x leh berceramah tp ada jugak buku boleh dibaca kan...buku ni lah yg ustazah dok refer masa usrah bulanan kat sini...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Saya pun tak khatam lagi baca buku ni kak rose.. dah hampir dua tahun.. en suami yg rajin baca... bawa ke hulu ke hilir :D

faa.rosli said...

mak sedara n nenek faa pon baca buku ni..

Azie said...

Saya pun ada tp belum habis membacanya