Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, January 6, 2013

Minum petang wif cekodok pisang


ini lah saja yang dapat disediakan dihari minggu. kira rajin la jugak kan sbb cekodok ni pun buat sendiri... x bli punya tau! yang lain2 tu selama dua hari ni asik makan luar jer. malas sungguh kan, apa lagi bila tukang bayo kata x yah masak, lagi la kita suker!



meh layan cekodok pisang panas2 dengan air nestea ni....

2 comments:

ishy77 said...

itu dah kira rajin la tu kak..buat sendiri lg puas hati..kan..

Aziela said...

Saya pulak hari tu buat cekodok durian..hehehehehe