Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, January 22, 2013

Masak2 yg biasa je!

 salam dan selamat petang.... petang2 gini nak buat entry menu tehgahari pulak... buat jugak sagu gula merah unruk minum petang nnti, tp masih x ready lagi, so post masak yang bisa2 ni dulu la ya.... bila dah x tau nak masak apa, buat je la... yang paling penting cepat jer disiapkan dan sedap ditekak kami anak beranak.... resepi main taruk, blend bawang merah, bawang putih, tomato cherry n cili merah, pastu tumiskan hingga garing, tambah garam dan masukkan ayam yg dah digoreng, gaul2 n masuk kacang. dah siap

makan bersama nasik panas dengan sayur goreng sawi+ tauge+udang,  mmg meletops.... tapi anak bujang ttp x makan kacang tu, pilih ayamnyer je!

2 comments:

ibundo said...

salam. Masak yang biasa-biasa tu lah yang sedap....

Mrs said...

saya jadi rindu masakan ibu..
makan dengan nasi panas, air teh o panas.. pergghh...