Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, August 31, 2012

Selamat hari merdeka

selamat menyambut hari kemerdekaan ke 55

kenangan soooo many years back.... masa kemas2 td terjumpa lak gamba ni dalam kotak.... macam kebetulan jer kan... terjumpa pada hari merdeka pulak tu terus la nak tepek kat sini.... pembawa placard masa marching merdeka.... sebulan belatih kawat untuk perbarisan ni kat padang stadium hoki jalan duta sampai hitam berkilat muka... dimanakah pasangan kak rose tu sekarang ya? bila memasing dah amik option untuk berenti keja terus lah putus hubungan.... kak rose tukang bawa placard ni sebanyak 3 tahun berturut. bangga menjadi rakyat merdeka gitu!

Selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke 55 buat semua.... semuga kita akan terus merdeka fizikal dan mental! Insyaallah.

4 comments:

tun_telani said...

wah.. hebat2. tun pergi dataran tu pun xpernah. dh nama duk ganu kan.

geraugebang said...

nostalgia tu...h eh eh

mama sara nur said...

salam merdeka kak Rose
wah bangga sy kalu dpt bw placard camni...seharusnya kita berbangga dgn kemerdekaan Malaysia yg kekal ke 55 tahun kan kak

Cik Puan Izan✿ said...

kak rose mesti jelita sbb tu terpilih bawa placard tuu...