Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, August 17, 2012

Salam lebaran 1433H

Asalamualaikum dan salam diakhir ramadhan ni. x sedar begitu cepat masa berlalu dan kini ramadhan sudah berada dihujungya... dan dikesempatan ini kak rose ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat teman2 dan juga pengunjung Seripayaku ini. walaupun kita tidak pernah berjumpa dialam nyata, kak rose susunkan sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai terkasar bahasa dan tersilap kata disepanjang berblogging dialam maya ini.

Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin dan terimalah kad simple dari kak rose ni. pada yang akan memulakan perjalanan balik kampung tu berhati2 lah dijalan raya dan harap2 pengguna jalan raya semua pun macam kita jugak... bersopan dijalanraya dan semuga sampai ketempat dituju dengan selamat.

6 comments:

quinnie said...

selamat hari raya aidilfitri buat kak rose sekeluarga...maaf zahir dan batin jua dari saya andai ada tersalah kata sepanjang perkenalan kita ..:)

Liah said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Sis Ros sekeluarga :)

Amie said...

Selamat hari raya Ros... maaf zahir batin.

Lee said...

Hello Kak Rose,
From Canada, wishing you and all at home the very best of Hari Raya.
SELAMAT HARI RAYA.

Have fun, enjoy the ketupat, rendang.
And simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Bintangjauh said...

Salam Kak Rose,
Ratna sekeluarga mengucap kan,
Selamat HariRaya AidilFitri juga kumohon pinta kemaafan diatas segala keterlanjuran tutur bahasa selama ini. Semoga sambutan perayaan pada tahun ini lagi meriah disambut bersama sanak saudara dengan juadah hari pertama Syawal yang enak enak belaka...

Salam manis semanis madu.

Juana said...

salam K.Rose,
selamat hari raya aidil fitri. minal aidil wal fa'izin. maaf zahir batin.