Lanai Kijang

Lanai Kijang

Sunday, August 5, 2012

Penghilang dahaga

salam dan selamat berhujung minggu semuanya.... petang ni nak tayang hasil dari balik kampung semalam. sayang jugak buah kedondong yang melayut didepan rumah mak tu tp x de sapa pun yang peduli. kesian dia kan, masa bulan posa ni la segala buah pun macam terbiar x termakan. apa lagi ada rezeki kak rose nak buat jus kedondong asam boi lagi untuk penghilang dahaga petang ni. Alhamdullilah... dapat dua jug beso, satu untuk kami 3 beranak dan satu jug lagi kak rose antar rumah jiran...

sila la jangan terliur dengan jus kedondong asam boi ni, bawak2 bersabar.....
dan selamat berbuka puasa untuk semua

7 comments:

kasihredha said...

terliurrrrrr

quinnie said...

adduiii air fav saya ni kak....syok nya bleh buat sendiri..saya beli je...huhuhu

Sari Yusa Ibrahim said...

masih sy ingat lagi keenakan jus kedondong ni.. hanya org yg kuat smngt jer mampu nak buat.. renyah juga nak kopek kedondong banyak2 tukan..

NEKCIK said...

Rose..ni mmg peberet Nekcik..atau teh o asam boi!!

LOLA KE NIE? said...

time bkak puasa pekena asam boi nie mmg mabeles..

fuhh..sedapnye...

Qasey Honey said...

terliur jugakkk..sedapnye..

sarah said...

jus buah kedondong ni memang sedapp.kami kat utara pangge buah amra...