Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, August 14, 2012

Butir nangka....bute nako?

menu bukak posa semalam.... x tau dah nak wat kuih apa so ni la yang paling mudah disediakan dan disukai keluarga jugak... jadi berulang2 tayang la kan. resepi yang sama tp nama bermacam2... kali kedua buat sepanjang puasa ni dan bila dapat makan semangkuk bubur ni terus kenyang... apa lagi bila berbuka mmg banyak minum air, goncang rasa perut masa g terawih!

takut jugak kalau kaler2 tu akan buat allergic tu datang lagi... tp sehingga pagi rasanya x de pulak gatal2 tu... Alhamdullilah. harap2 pas ni pun jangan lah ada lagi allergic pada food colouring ni.

1 comment:

Zaidalifah Hussin said...

Nampak sedap dan menarik!