Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, August 8, 2012

Murtabak segera ulang tayang

murtabak segera untuk iftar semalam.... kak rose buat inti dengan isi ayam dan kentang. 2 biji kentang tapi isi ayam tu taruk banyak2 dan bawang jugak banyak2.... semua nak tamak. sudahnya makan sekeping dah x larat hinggalah balik dari mesjid baru jamah sikit nasi... tu pun sbb kena jugak amik nasik sbb masa sahur cuma makan toast n nescafe o jer....

kak rose buat sepuluh keping beso2 ni dan rezeki jiran kak rose la dapat merasa murtabak segera ni. nak resepi leh tengok kat sini tp kak rose buat sebiji telor untuk sekeping murtabak ni.... sure kanyang la kan! cicah dengan bawang cuka yg kaler merah macam kat pasar malam tu.

6 comments:

faa.rosli said...

bestnyer jadi jiran kak rose..hehehe

Kak Rose said...

faa.... ada rezeki lebih kita kongsi2. meh la jadi jiran kak rose...

ibundo said...

tadi rasa nak buat murtabak tapi tk jadi. Nampak gaya besok kena buat gak ni. Tak leh tahan...

kasihredha said...

comelnya kak
aduhaiiii sedappppnyaaa

Uncle Lee said...

Hello Kak Rose, how you doin'? I have not eaten murtabak agak 26 years!
I love your murtabak, and that beautiful onions.
Looks so sedap best tu!
I think lima keping boleh juga saya lichin pinggan, ha ha ha.
You have a nice day, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Anonymous said...

mcm ne nak bt cuka merah 2 kak rose