Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, August 7, 2012

Air kelapa muda

salam dan selamat petang... hari yang sangat panas berbahang ni kak rose saja nak tayang air kelapa muda yang baru kak rose buat... sungguh x pandai nak belah kelapa muda ni... ade ke orang belah kelapa macam kepak durian... x mengapakan asalkan dapat isi dan airnya sudah le! waktu berbuka masih jauh tp air dah ready? x pe kan sediakan awal2 n sejukkan.... biar nyaman ditekak bila dihirup masa bukak posa nnti... penat sepagi ni melayan anak bujang yang nak tukar tayar n rim moto dia.... mama yang koyak poket dibuatnya!

nak minum? amik sorang saty ya... jangan rebut2! x cukup boleh refill.

6 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

nyamannya dan menarik dengan sudu kaler2, hehe

kasihredha said...

nak nak nak
nak air kelapa
pastu nak sudu colur2 tu :)))

adda syuhada said...

dh la ari ni bukan main panas lgi...tu baru panas dunia kan..apa2 pun comel betul sudu tu ek..kiut miut jer..

Kak Rose said...

Sari, puas dapat minum yg sejuk2 ni... sudu budak2... he he he

Kak Rose said...

kasih, sedap... kelapa fresh dari pokok lagi!

Kak Rose said...

Adda, mmg panas sungguh kan semalam tu... tu yg awal2 lagi dah sediakan minuman...

he he he sudu kanak2 riang.