Lanai Kijang

Lanai Kijang

Saturday, June 4, 2016

Jom sarapan...

 Asalamualaikum dan selamat pagi... dihujung minggu sebelum berpuasa, meh la bersarapan dengan nasik lemak bersama gandingan sempoi2 ni... pepagi dah bersilat kat dapo siapkan sambal dulu baru lah yang lain2nya... sbb masak sambal tu lama kan... sambil renihkan sambal boleh la sediakan yang lain2...masak terus untuk lunch, senang keja kan...

 dan sambal ni memang kak rose buat banyak, pack dalam tipuware kecik2 n frozenkan... nanti2 nak guna dah ada tingaal nak defrost jer... memang sangat berguna masa bulan puasa nanti... tidakla berlama2 kena duk kat dapo memasak untuk berbuka.

jemput semua... nasik lemak sempoi2... asalkan kenyang sudah cukup syukur Alhamdulillah.

1 comment:

Mazlan Othman said...

Selepas ini kita bersahur pula.
Selamat berpuasa.