Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, February 13, 2013

ikan goreng je

ikan siakap untuk makan2 kat rumah adik di hari cny  pagi2 hari dah bersilat kat dapo siapkan ni dan jugak buat kuih talam gula melaka...bergader2 dengan adik2 yg x balik kg sbb mak pun datang sini.... meriah sangat!
 baru berbedak tepung....

berenang di koli, 2 at one go.

2 types of gravy.... sweet sour resepi ni n tiga rasa resepi ni....
 jauh jalan ikan goreng ni ke bandar teknologi kajang.

5 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Goreng pun sodapppp :D

Amie said...

Betul tu Cahaya... goreng pun sodap! Memang sodap!

NenetPenne (NP) said...

cecah dgn kicap+limau+cili+bawang pun sodap nih... 2 ekor pun saya boleh habiskan....

Liza said...

perghhh, goreng garing, mkn dgn nasi panas2, mmg kompem bertambah2 nasi...hihihihi

Nooriah Abdullah said...

akak suka ikan goreng garing macam ni cicah sambal fuhhh malatop tu walaupun simple