Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, February 27, 2013

WW: boleh tiru x?

ini lah yang dikatakan work smart!
(gambar dari encik google)

12 comments:

NenetPenne (NP) said...

bagus ni untuk kaunter yang lambat nau bukaknya...nak berdiri penat...so kita duduk, kita kasi selipar yang beratur...

ha ha ha

GreenJade said...

keh3 sgt comel

mmgm bagus ni..xde la nk berebut2 bagai..hik hik hik

GreenJade said...

keh3 sgt comel

mmgm bagus ni..xde la nk berebut2 bagai..hik hik hik

Fauziah Mohamad said...

haha lum pernah terpikir nak buat cenggini...jom try buat hikhikhik

ceywie said...

mula2 tengok tak paham, bila tengok ada kaunter baru paham, hihihihiii. kat mana agak tu yer.

Kak Rose said...

NP, smart kan derang ni....

Kak Rose said...

GreenJade, agaknya bp;eh x kita buat cam tu?

Kak Rose said...

Fauziah, jom kita mulakan... agaknya nnti ada x yg jump queue?

Kak Rose said...

ceywie, kena baca yg tersirat tuh!

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...

Wahahaha good idea!

azieazah said...

Kalu kat Malaysia buat camni, saya pi snap selipar dan kasut kasut tuh! wahaaaa

Kak Rose said...

Love, x payah penat berdiri kan?