Lanai Kijang

Lanai Kijang

Wednesday, August 6, 2014

WW: Raya zaman kini....

(gamba pinjam cik google)

macam nonsense, tapi ok jugak kan buat kak rose yang tak sihat sepanjang raya ni....


6 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hahaha nanti saya dtg raya rumah kak rose, bawa anak tiga orang ni, dpt duit raya drive thru ni :P

Rizziela said...

ada ke yg buat mcm ni :D

Kak Rose said...

Boleh je Yati.... hehehe duit raya drive-thru.

Kak Rose said...

Rizziela, macam2 derang ni kan?

Mummydearie said...

Hahaha... kalau macam ni nak juga try nasib pergi rumah akak kalau ada drive thru gini :)

Saya pun rajin juga tanya budak-budak yang ke rumah - nak beraya makan kuih ke atau nak duit raya je. Memang banyak yang pilih duit raya je!

nasa mulia said...

tak terfikir plak konsep sama ngan drive-thru bila kanak-kanak dtg beraya hanya nak duit raya daripada menjamah hidangan oleh tuan rumah.