Lanai Kijang

Lanai Kijang

Tuesday, March 2, 2010

Puff Ikan bilis

Salam semua..... uwaaaa.... hari geseng sedunia..... tadi buat ayam goreng dah geseng dan kali ni buat puff juga geseng... entah apalah yang kak rose pk kan.... set oven 190 dan 30 minit.... ngadap komputer dan main game..... tinggggg!.... kak rose pun pergilah tengok.... mak ai itam nyer puff ku itu.... tapi sedap gak... garing gitu rangup krak krak.... (kes nak sedapkan ati sendiri bila nengok puff yang geseng tu) bila tengok balik resepi di rumah CMG bakar pada suhu 190 dan 20 mts je... tu la memandai je dan akhirnya.....

akceli beli kulit puff ni dah lama.... asik tak terbuat je.... beli sadin dah beberapa kali tapi puff tak juga jadi2.... keluar masuk fridge kulit ni..... ari ni bila sadin x de teringin lak nak buat.... isi inti dengan sambal ikan bilis je

lihatlah puff ku yang itam itu..... black is beautiful???? dont u think so?

4 comments:

ain said...

salam kak rose...tak pe lah kak ireng sikit, janji sedappppp!!!!

Kak Rose said...

ain, itu yang penting...

♥LOVE2COOK♥ said...

Takpe kak...Love akan makan jugak..hehehe! ;)

Kak Rose said...

love, hangus tu yang menjadikan rangup... alasan .. nak sedapkan ati sendiri la tu...pepe pun abess gak...