Lanai Kijang

Lanai Kijang

Friday, March 19, 2010

Anak-anak's gathering

tiga sekawan sekarang..... hencem ke?.....

Salam dan selamat pagi hari Jumaat yang mulia... penghulu segala hari..... hari ni kak rose nak sambung cerita tentang jejak kasih ari tu.... yang tu untuk emak2 je dan semalam kami setkan untuk jejak kasih anak2 yang telah lama terpisah ni.....maklumlah masing2 bersekolah d tempat yang berlainan..... betapa jauh bezanya diaorang sekarang.... beza gambar diatas dan bawah adalah buktinya..... dari segala segi ..... yang tinggi, bulat dan kecik je..... diaorang dah dewasa sekarang.... dewasa?.... entahlah baru abes SPM je.... udin yang masih bulat seperti dulu.... busu tinggi melayut dan fadli yang masih tak besar2 hanya tinggi je..... yang udin dan fadli tu baru balik dari PLKN tu yang nampak sedikit gelap tu.... x pe la kan... lama nanti duk rumah n g facial cerah lah balik muka tu..... udin, cepat ibu nak wat facial kat udin tu.....

tiga sekawan d usia 3 tahun....

busu dan fadli semasa kami berehat di rumah peranginan d PD

Lauk pauk yang ibu masak untuk makan tengahari sempena pertemuan jejak kasih anak2 kami....

kak rose buat mini murtabak ni untuk bawa g rumah ibu d sebelah petangnya sempena hari jadi ibu...... (bawang cuka tu lupa lak nak amik gambo)..... Semuga ibu dipanjangkan umur, murah rezeki dan sihat selalu..... dan untuk emak fadli..... psssttttt for your eyes only..... memang x leh lupa.....

1 comment:

Anonymous said...

If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.