Lanai Kijang

Lanai Kijang

Monday, November 21, 2016

Layan chicken chop pulak...

 bila tetiba terasa nak makan yang sedikit mata biru tapi tak rajin pulak nak keluar rumah, kenalah buat sendiri jugak la nampak gayanya... walaupun dengan bahan apa yang ada dalam fridge, jadilah jugak chicken chop kak rose... semuanya buat from stratch.... even the bread crumbs... tapi fries tu beli la kan... nak jimat la katakan. bolehlah just nak layankan tekak yang tetiba teringin nak makan.

chicken chop bersama dayang pengiringnya.... fries, coleslaw+salad dan black pepper sauce. buah2 ada sebakul, kalau tak rajin nak potong, tokak jer sebiji sebiji cam tu... hihi. tu dah malas tahap gaban lak gayanya kan. Apa pun Alhamdulillah dengan rezeki yang melimpah ruah ini.

4 comments:

Mazni Azmi said...

Ini my feveret. Kalau keluar makan kat luar mesti layan ciken chop dan kuah blackpepper leleh. Fuh
.
Mengasyikkan

Kak Rose said...

My favorite too.. sebab tu rajinkan diri buat sendiri, tak mo bayar gst! hihi

Phong Hong said...

PH pun suka chicken chop. Kalau ada dalam menu, itulah pilihan.

adda syuhada said...

sedapnyer..